#Corse #SoluzionePulitica L’appel de @BastiaInseme à manifester samedi à Ajaccio

Inseme per Bastia dumanda à i so militanti d’addunisce si à a manifestazione pè una suluzione pulitica stu sabbatu u 13 di Ghjugnu à u giratoghju di a gara in Aiacciu à parte si di 4 ore.

MAnif13juin2015UnitaNaziunaleAvà hè ora ! Tutt’in Aiacciu !

INSEME PER BASTIA

CORSICAINFURMAZIONE.ORG
Retrouvez-nous aussi sur Telegram
Actualités, archives, dossiers historiques et publications relayés directement sur votre téléphone.
Rejoindre le canal Telegram →
bandeauribelluteeshirt (1)

Produits à partir de 13e

error: